19 Ağustos 2010 Perşembe

Erkekler kaynatıyor



Uploaded with ImageShack.us

17 yorum:

  1. Arkadaşlar, biraz arşivimi karıştırdım daha yayınlanmamış filmler çıktı. Metinciğim sana demiştim, senin de filmini yayınlayacağım diye :) O güzel günü tekrar hatırlayın diye.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Ciğer's,
    o günü hafızalarımızda canlı tutmak için arşivini bu şekilde yayınlaman çok güzel.Eline sağlık.

    Sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  3. Bundanda şu anlaşılıyor ki,bundan sonraki toplantılarımızda mümkün olduğu kadar çok film ve fotoğraf çekerek blog da yayınlamamız lazım ki birbirimiz daha fazla özleyip beraber olalım.

    Sağlıkla kal..............

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar merhaba,sizleri İzmirde görünce kıskandım. Yarın sabah bizde İzmir ve Çeşme havası almak üzere yola çıkıyoruz.(tatile çıkamayan arkadaşlardan af dileyerek ve en kısa zamanda onlarada tatil dileyerek).Hepinize selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Gönül ve İlyas,
    Ege'ye inmenize sevinmekle birlikte yüksek sıcaklık ve nem dolayısıyla rahatsız olmamanızı diliyorum.Bu
    gün İzmir'de bu saate kadar güzel bir rüzgar var.Umarım akşama kadar devam eder.Biraz olsun nefes aldık.Sizlerede İzmir ve Çeşme'de güzel ve serin günler dilerim.

    Sağlıkla kalmanız dileğiyle.......

    YanıtlaSil
  6. İyi tatiller sevgili İlyas ve Gönül. Ailecek mutlu, huzurlu ve gönlünüzce bir tatil olmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. MERHABA ARKADAŞLAR,
    Mehmet'ciğim, valla müthişsin :) Ne zaman ve nasıl çektin bu kadar videoyu. Çok şaşırdım ve çok mutlu oldum. Bu kadar aydan sonra bile o güne döndürdün ve anılarımızı tazeledin. Sağolasın. Ellerime kadar da detaya girmişsin:)) Senden korkulur, ne zaman ve ne yapacağın hep süpriz.
    Herkese sevegilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Gönül ve İlyas'cığım.
    Sizlere ailece mutlu anlar yaşayacağınız güzel bir tatil diliyorum. Her şey planladığınız gibi gelişsin.

    YanıtlaSil
  9. Gönül Ekşioğlu23 Ağustos 2010 13:52

    teşekkürler sevgili arkadaşlarım, güzel dilekleriniz için. herkese çeşmeden sevgilerimizle....

    YanıtlaSil
  10. gönülcüğüm,
    çeşmede iyi dinlenmeler
    izmirde görüşecekmiyiz.
    sevgiler müjgan

    YanıtlaSil
  11. ANAAAAAAA!!!!
    Müjgan geri dönmüşşşşşşşşşşş....

    Meraba Müjgancığım.................
    Özlemiştik............

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Arkadaşlar.
    Biz de bayağı kaynatmışız.

    YanıtlaSil
  13. MÜJGAN ? Nerelerdeydin? Unutturdun kendini....

    HOŞGELDİİİİİİİİNN.......

    YanıtlaSil
  14. İyiki doğdunnnnn Gönülcümmmmmm...
    Bundan başka bir şey yazamam dostlar buraya, en kısa zamanda görüşebilmek dileklerimle....

    YanıtlaSil
  15. çok teşekkürler Figenciğim,hep birlikte hepimiz iyi ki varız.Böylesi benim için çok anlamlı.selamlae ve sevgilerimlee....

    YanıtlaSil
  16. bu arada yemek telaşı ile senin telefonunu duymamışım Figenciğim(ben biraz telefon özürlüyüm de),bugünde geri dönüş olduğu için arayamadım.Affımı diliyorum.En kısa zamanda görüşmek dileğimle.....

    YanıtlaSil