22 Ağustos 2010 Pazar

Erkekler kaynatıyor-2



Uploaded with ImageShack.us

5 yorum:

  1. Musa anlatmasa unutmuştum. Eh Mustafa Hoca alacağın olsun, bu mesleği yapmayacağım diyen Musa'yı geçirmiş bana da sen biraz daha çalış demiş. Yazıklar olsun, herkese eşit davransalar ya, ne zorluklar altında okuyorduk. Neyse, bu arada Coşkun'ın konuçşmalarının burada duyulmadığını farkettim :)

    YanıtlaSil
  2. Demek ki benimde bu işi yapmayacağımı anlamış olacaklar ki çok üzmeden sınavlardan geçirdi-
    ler.:)))))

    YanıtlaSil
  3. Selam,
    Böylece Mustafa Hoca'nın kimlere nasıl davrandığını da tarihe kaydetmiş olduk.
    Ah Mustafa Hoca ah :)

    YanıtlaSil
  4. Nazifciğimmmmm;
    Seninle beni iyi anlamışlar:-)))

    YanıtlaSil
  5. Evet Sevgili Figen,
    "adam olacak çocuk.............". Seninle benim Jeofizikle ilgilenmeyeceğimizi anlamışlar sevgili hocalarımız......
    Allah selamet versin.Sağlıkla yaşasınlar......

    YanıtlaSil