22 Kasım 2010 Pazartesi

Hadi Bakalım! Anı ise anı, belge ise belge :)

7 yorum:

  1. Bizde de ne kafa varmış ama, matematik, fizik bölümleri ile gece yapmışız. Kim ayarlamış, neden böyle olmuş hiç bir bilgim yok. Neden kendimiz bir yere gidememişiz? Neden daha 81 yılında kutlamışız da, 82 de yapmamışız?

    YanıtlaSil
  2. Ben gene gitmek istiyorum Ciğer's.
    Varsa bir davetiye rica edeyim.
    Beyaz kelebekler gibi bir takım elbise giyerim.Simsiyah saçlarım ve bıyıklarımla da yakışıklıyımdır biraz da.Bir güzel eğlenirim o gece.Eve giderim yatağımda bir oyana bir bu yana dönerken, ne geceydi be !Keşke hiç bitmeseydi derim....Hadi gari ver bir davetiye........

    YanıtlaSil
  3. Sen de ne kirli çıkıymışsın Mehmet, nasıl sakladın böyle herşeyi? tebrik ederim.
    o geceye ait fotoğrafı da bloğa koyarsan sevinirim, ben bulamadım.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  4. Eğer Ciğers'de yoksa ben koyarım 1 adet fotoğraf...

    YanıtlaSil
  5. MEHMEEEEEEEEET,
    Kardeşim sen bizimle okumadında arkamızı mı topladın? Ajan mıydın neydin kardeşim? Vay vay vay Milli Kütüphane gibiymişsin valla :))))
    Neden Fizik ve Matematikçilerle beraber yaptık? Tamamen maddi durum nedeniyle hatırlarsan. Sanırım o zamanlar sadece bizim sınıf için yapmaya kalktığımızda sayımız yeterli gelmedi ve kişi başı çok yüksek bir ücret çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Çünkü o zamanlar böyle bir gece için galiba Karşıyaka'da sadece Palet vardı bir de Alsancak'ta bir restaurant vardı. Alsancak'taki yüksek bir ücret talep etmişti. Geceyi uygun ücretle yapabilmek için üç bölüm birleşmişti. Benim aklımda kalanlar bunlar.
    Yaaaaaaaaaaa,
    bir davetiye nerelere götürdü..............
    Ama 24 Nisan'da da acısını çıkardık sanıyorum Nazif'ciğim.
    Tadı hala damağımda.
    Sevgiyle kalın...........

    YanıtlaSil
  6. Evet Metinciğim,
    tadı hala damağımda.Hani resimler ve videolar çekmemiş olsak,rüya gördüm zannedeceğim.Rüya gördüm gibi zennettiğim zamanlarda hemen bir video setrediyorum
    Ohhh! gerçekmiş diyorum.
    2011 Nisan 23 Cumartesi gününe denk geliyor.Keşke bir daha buluşuversek.

    O güne kadar....
    Kalın Sağlıcakla....................

    YanıtlaSil
  7. NEDEN OLMASIN NAZİF'CİĞİM.
    GENE KASIM AYI GELDİ VE GENE ORGANİZASYONUMUZ TUTTU :))

    SAĞLIK VE SEVGİYLE...

    YanıtlaSil