22 Kasım 2010 Pazartesi

We like your blog - please come and join our new online authors site

Hello Mehmet,

I'm Jemma, i'm the editor of videojug.com, the world’s leading ‘how to’ website. We’re about to get bigger and better and i'm looking for some keen & skilled writers to be a part of it.
We've just launched a powerful new self-publishing website that helps people with unique know-how & expertise (i.e. you) connect with our knowledge-hungry audience. The website is called Videojug Pages - http://pages.videojug.com
I am searching for a select group of writers & bloggers to become Founder Members on Videojug Pages. I came across your blog - 'izmir'de atar kalbim' - and was really impressed.
I'd like to invite you to join our growing community of writers
........................ 

Looking forward to seeing you on the site.
Best wishes,
Jemma
Jemma Clark
Editor, Videojug & Videojug Pages

4 yorum:

  1. Sevgili arkadaşlar, az önce aldığım daveti sizlerle paylaşmak istedim. Bloğumuzu çok beğenen bu yayın kuruluşu beni kurucu üyeliğe davet ediyor. Kabul etmeyi düşünmüyorum ama sizlere de teşekkürü borç biliyorum. Sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
  2. Neden kabul etmeyi düşünmüyorsun Mehmetciğim?

    YanıtlaSil
  3. Mehmet'ciğim,
    Demek dışarıdan da izleniyoruz. Zaman ayırabilirsen neden olmasın.
    ( Belki onlarda da bulunmayan bilgi ve belgeler sende çıkabilir. :))))))) )

    YanıtlaSil
  4. Dostlarım, böyle bir kuruluşta yazarlar içinde yer almak onur verici ama zaten pek çok işim arasında bir de onunla uğraşmak istemiyorum.Gerçi daha cevap vermedim ama en azından şimdilik böyle düşünüyorum. Bakalım artık :)

    YanıtlaSil