15 Aralık 2010 Çarşamba

30 Yıl Önce Çiğdem

7 yorum:

  1. Bu bendeki son vesikalık fotoğraf. Aslında bu kadar çabuk koymayacaktım ama bugün Çiğdem ile konuşunca bir sürpriz yapayım dedim.

    YanıtlaSil
  2. MEHMETCİİİĞİİİMM, ÇOOK MUTLU OLDUM, GERÇEKTEN SÜRPRİZ OLDU, ÇÜNKÜ BÖYLE BİR FOTOĞRAFIM OLDUĞUNU BİLE HATIRLAMIYORUM. BENDE DE YOKTU.

    ÇOK SAĞOL, GERÇEKTEN KİRLİ ÇIKIYMIŞSIN.

    AHHH GENÇLİK YILLARIMIZ,,, AHHH.....

    YanıtlaSil
  3. "Ayy ne kadar körpeeee!"
    Özlem fotoğrafı görünce böyle söyledi.
    Ne güzel anılar bunlar.
    Sağol Ciğer's.

    sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Bu fotoğraftaki genç kız da kim ??? :)))

    Arkadaşlar, elinde o yıllardaki vesikalık resimleri olanlar buraya eklerse, o zamanlar yapamadığımız bir "YILLIK" oluşturabiliriz.
    Ne dersiniz?

    Dedim ya Çiğdem'ciğim, Mehmet bu! Korkulur bu adamdan :)))
    Geçmişe dair e varsa döküyor ortaya...

    Eline sağlık Mehmet'ciğim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Metine katılıyorum.
    Benim de hiç yıllığım olmadı. yapabilirsek harika olur, toplu resimlerimizi de koyabiliriz.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Ciğdem'ciğim sen her zaman güzelsin hem kendin hem kalbin. Ama şu resme bakarmısın sanki saflığın berraklığın fotoğrafı ne kadar güzel . Mehmet sana da bravo valla ne kadar sevgi dolu arkadaşlarına bağlı ince bir insansın. Aslında hepiniz öylesiniz benim değerli arkadaşlarım iyiki sizleri tanımışım. Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  7. hepinize güzel yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlarım.
    AMA BU GÜZELLİKLERİ BİZLERE YAŞATAN, METMETCİĞİME, BİR KEZ DAHA , BİNLERCE TEŞEKKÜRLER.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil