15 Aralık 2010 Çarşamba

MEHMET İŞ BAŞINDA, DONE TOPLUYOR, HER ZAMANKİ GİBİ...


7 yorum:

  1. Sağol Çiğdem,

    Mehmet'ciğim bu defa suçüstü yakalanmışsın :))
    O gün bizlere fark ettirmeden neler topladın bakalım? Merak etmeye başladım. Bunları açığa çıkarmak için umarım bir 30 yıl daha beklemezsin :))

    YanıtlaSil
  2. Evet Metin bu kez adres bilgilerini güncellerken yakalanmışım ama hindi gibi çıkmışım :))

    YanıtlaSil
  3. gayet güzel çıkmışız Mehmet. Daha güzellerini çektiririz inşallah. Toplantı nisan ayında olursa ayın 23'ünde olacak dimi?

    YanıtlaSil
  4. Valla ben Gülçin'deb bir haber bekliyorum. Müjo da ortalarda görünmüyor ne hikmetse. 19 Mayıs sanki daha güzel gibi eğer otel işi olacaksa.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Arkadaşlar,
    Ciğer's söyledikten sonra takvime baktım bence de 19 Mayıs çok uygun gözüküyor.19 Mayıs Perşembe,resmi tatil.Cuma'yıda arada kaynatabilen çalışan arkadaşlarımız için 4 gün çok güzel olabilir.Hem havalarda ısınmış olur.
    Sevgili Gülçin'de oteli ayarlayabilirse ??!!...
    Çeşme toplantımız gerçekleşebilir.
    Blogda yazılanları merakla bekleyeceğim.......

    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  6. Evet. Ben de 19 Mayıs'a katılıyorum. Geçen yıl 24 Nisan, açıkçası ben doyamadan bitti. Hem havaların daha sıcak olması, hem de 4 günlük olması çok güzel olacak.
    Oyum 19 Mayıs'a...... :))

    Ama geçen yıl katılamayan arkadaşlarımıza, bu defa yılbaşından itibaren bilgi ve haberleşmemizi sağlayalım da, onlar da katılsınlar. ( Tabii ki tehdit yok ısrar var sadece ) :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar siz bana kesin tarih ve mümkünse ortalama bir sayı bildirin ben ona göre görüşeceğim.

    YanıtlaSil