1 Ocak 2011 Cumartesi

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SEVGİLİ METİN.

5 yorum:

  1. SEVGİLİ NAZİF'CİĞİM,
    TEŞEKKÜR EDERİM.
    BENDE SİZLERE MUTLU YILLAR DİLERİM.

    BU YILDAN İTİBAREN DOĞUMGÜNLERİMİ PAS GEÇMEYE KARAR VERDİM VE TAKVİME DE SÖYLEDİM, "BANA HATIRLATMA BU GÜNÜ" DİYE. ÇÜNKÜ ESKİDEN DOĞUM GÜNÜMDE BÜYÜYORUM DİYE MUTLU OLUYORDUM. AMA ARTIK HER DOĞUM GÜNÜMDE BİR YIL DAHA ESKİYORUUUUUM. İMDAAAAAAAAAATTT :)))

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. hepimiz için imdaaaaatttt, sevgili metin.

    YanıtlaSil
  3. Maalesef sevgili Metin, ne kadar imdat desende nedense sanki hızını her sene daha da arttırarak geliyor. İstediğimiz yerde sabitleyemiyoruz. Sağlıklı mutlu nice yaşlara.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Kadriye'ciğim,
    En çok da şu son yıllarda hız rekoru kırıyor gibi geçiyor zaman. Buna fena bozuluyorum. Onun için ben de "pas" hakkımı kullanıyorum artık. Ne kadar kandırabilirsem artık :))
    ( Yılları kandırdığımı sanarken yoksa sadece kendimi mi kandırıyorum acaba ? )

    Amaaaan neyse, daha yolun yarısı oldu. Maçın diğer yarısına bakacağız artık. :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Mutlu Yıllarrrr Metinnn:-)
    Nice Güzel Yaşlara....
    (Şişştttt bunlar ne böyle durun daha yeni başlıyoruz yaşamaya:-)...)
    İhtiyarlamadan yaşlanmalıyız canım arkadaşlarımmm...

    YanıtlaSil