1 Ocak 2011 Cumartesi

İyi ki Doğdun Metin, Nice Yıllara

5 yorum:

  1. İYİ Kİ DOĞDUN METİNCİĞİM, NİCE YILLARA SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar bugün Metin ile konuştum. İnternet problemi nedeni ile yazamadığını söyledi. Herkese selamı var, en kısa zamanda burada olacak :)

    YanıtlaSil
  3. HERKESE SELAAAAM :))
    NAZİK MESAJLARINIZ İÇİN AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM.
    ŞU TEKNOLOJİ DENEN ŞEY, NE KADAR DA NANKÖR BİR ŞEY. HEM KENDİNE BAĞLIYOR, HEM DE ARIZA YAPIYOR, İNSANI ÇİLEDEN ÇIKARIYOR.
    ŞİMDİLİK GEÇİCİ BİR ŞEKİLDE ARIZA GİDERİLDİ GİBİ. YARIN BİR KAÇ ŞEY DAHA YAPACAKLARMIŞ, UMARIM DAHA DA BOZULMAZ, YOKSA BEN BOZULACAĞIM ARTIK. :)

    MEHMET'CİĞİM SAĞOLASIN, VAROLASIN :))
    İKİ GÜN ORTALIKTA GÖRÜNMEDİM YA HEMEN PEŞİME DÜŞTÜ VE BULDU :))

    MEHMET'CİĞİM, KİM O YUKARIDAKİ UZUN SAÇLI DELİKANLI? BANA BİRAZ TANIDIK GELDİ AMA ÇIKARAMADIM :))))

    HERKESE SEVGİLERİMLEEE....

    YanıtlaSil
  4. METİNCİĞİM, MEHMETCİĞİM BÖYLEDİR....
    BİR GÜN YAZMAYINCA, MERAKLANIP, HEPİMİZİN PEŞİNE DÜŞER, TELEFON AÇAR NE VAR NE OLDU, İYİMİSİN DİYE....İYİ Kİ VARSINIZ HEPİNİZ.
    SEVGİLERİMLE....
    NE MUTLU BANA,,,,,SİZLER VARSINIZ...

    NE MUTLU BİZLERE,,,,
    BİRBİRİMİZİ MERAK EDİYORUZ....

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  5. Evet ya.... Mehmet aradığında ne kadar hoşuma gitti anlatamam. Aranmak çok güzel bir duyguymuş.
    İnanın internet hattımdaki problem, sadece blogtan uzak kaldığım için sinirlendirdi beni. Gerçi hala tam olarak çözemediler ama şimdilik idare etmeye çalışıyorum.

    Arada bir kaybolsam mı ne? :)))))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil