18 Şubat 2011 Cuma

LİMON TOPLAMA ŞENLİKLERİ.......MOR.

4 yorum:

  1. Aparmanımızın bahçesinde çok güzel meyve veren bir limon ağacı var.İkinci mahsülü toplamak için bir teşebbüste bulundum bugün.Hava çok güzeldi.18 derece.Daha önce kendi yaptığım bir düzenekle hiç sorunsuz topladığım limonları,bir komşumuzun teklifi ile toplamaya çalıştım ve videonun sonunda olduğu gibi morardım.Daha sonra tekrar kendi yöntemimle çok başarılı bir hasat yaptım.Zaten ne demişler "HAYATTAKİ EN KISA YOL BİLDİĞİN YOLDUR".Eğer bir şeyi doğru biliyorsan ondan şaşmayacaksın.

    YanıtlaSil
  2. Selam Şenlikçiler....

    Şenlik sırasında yan taraftan gelen orkestranın müzikleri çok hoştu....:)) Yalnız şarkıyı çıkartamadım, yerel bir şarkıydı herhalde. :)))

    Ama teknik güzeldi... :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Evet,
    yandan gelen müzik işimizi daha heyecanlı bir hale getiren barok tarzı bir müzikti.Ama kısa sürdü.

    YanıtlaSil
  4. HASATINIZ HAYIRLI, BEREKETLİ OLSUN.
    SAĞLIKLA TÜKETİN LİMONLARINIZI.
    HASAT ŞEKLİNİZ DE PEK EĞLENCELİ OLMUŞ.
    SENİN YÖNTEMİN NEYDİ NAZİF, ÖĞRENELİM.

    YanıtlaSil