19 Şubat 2011 Cumartesi

SİZLERİ, AİLEMİZİN YENİ ÜYELERİYLE, TANIŞTIRAYIM.

6 yorum:

  1. DÜN ALDIM, ŞİMDİLİK EVİN İÇİNDE BAKIYORUM. BANA ALIŞMALARINI SAĞLAYIP, SONRA BAHÇEDEKİ YUVALARINA ÇIKARACAĞIM. TAVŞANLAR HAKKINDA BİLGİ EDİNMEYE ÇALIŞIYORUM. DENEYİMİ OLAN ARKADAŞLARIM VARSA, BANA YAZARLARSA, SEVİNİRİM.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. Benim biraz bilgim var Çiğdemciğim,
    1-Kamplumbağa ile yarışırsa mutlaka birinci gelir.
    2-Film sanatçısı olabilirler.En ünlüleri Buggs Bany'dir
    3-Eğer annelerinin yanından kaçırılırlarsa
    sokaklarda dolaştırılıp niyet çekerler.
    4-Havucu çok severler.
    Benim bildiklerim bu kadar.Faydalı oldumsa ne mutlu bana.....

    YanıtlaSil
  3. Çiğdem'ciğim çok şirin bende tavşanları çok severim ama evini rezil eder ona göre.

    YanıtlaSil
  4. SAĞOL NAZİFCİĞİM ÇOK FAYDALI OLDUN.

    SERMİNCİĞİM DEVAMLI KONTROLÜM ALTINDALAR, YAKINDA BAHÇEYE ÇIKARACAĞIM.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Çiğdem, başına iş açmışsın :) Bir zamanlar bende oğluma almıştım. Ama evde olmayınca işyerine getirdim. Bütün millet seferber oldu. Önce bir kutuda duruyor ve biz bahçeye çıkarınca yonca vb. yiyordu. Daha sonra kutu ona dar gelmeye başladı, bahçede kaçmaya ve bir yerleri kazmaya çalıştı. En sonunda tamamen kayboldu. Evde iken elektrik kabloları, terlik vb. dikkat et. :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler Mehmetciğim, dikkat ediyorum.

    YanıtlaSil