21 Nisan 2011 Perşembe

İŞTE ... HUZURLARINIZDA... TORUNUM...



DEFNE DORONZO



9 yorum:

  1. BU FOTOĞRAFI İKİ GÜNLÜK İKEN ÇEKTİM.
    HAYRET ETTİM, O KADAR ANLAMLI BAKIYOR Kİİİ.
    O BAKIŞINI ÇOK ÖZLÜYORUM. BİZE HER HAFTA İSTANBUL YOLU GÖRÜNDÜ. ÖZLEM BÖYLE BİR ŞEYMİŞ DEMEK Kİ. TORUN PEŞİNE DÜŞTÜK.
    AMA EŞİM ,, BU "TORUN " LAFIMI HİÇ SEVMİYOR...
    KENDİMİ YAŞLI HİSSEDİYORUM DİYOR...
    EEE GENÇMİYİZ ... KARDEŞİM... İŞTE ... ONU DA İDARE EDECEĞİZ...

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. Allah bağışlasın,
    analı babalı sağlıklı ve mutluluklarla büyüsün.Sende doyasıya anneanne olmanın tadını çıkar.Bütün blogtaki arkadaşlarla evlendiği güne tanıklık ederiz umarım.......

    YanıtlaSil
  3. Oy Oy Oy Maşallah, Allah Bağışlasın Çiğdem'ciğim.
    Ben de Ali Bey'in düşüncesine katılıyorum, ne demek "Torun" :)) "Ufaklık" o.
    Kendine genç diyen birçoklarına fark atarız biz. Siz nüfus kağıdına bakmayın, hangi yaşta hissediyorsak o yaştayız.

    Herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Çiğdemcim allah bağışlasın çok tatlı şansı bol olsun.Çok güzel bir duygu olduğunu düşünüyorum.İnşallah hepimiz böyle güzel mutluluklar yaşarız.

    YanıtlaSil
  5. Canımmmm kutluyorummmm,
    Allahım analı, babalı,şanslı bir yaşam versin...
    (Tabiiki anneanneli ve dedeli .-P)

    YanıtlaSil
  6. Çiğdemciğim Allah bağışlasın, çok sağlıklı görünüyor maaşallah. Sevdikleriyle birlikte hayırlı sağlıklı uzun ömürler dilerim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Çiğdemcim, allah analı babalı büyütsün, hayırlı ömürlü olsun.

    Anne ve özellikle BABA nasıl?

    İyiler değil mi?

    YanıtlaSil
  8. GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLARIM.... ALLAH HEPİNİZE BU MUTLULUĞU YAŞATSIN , DİLERİM.

    ANNE VE BABA DA İYİLER. AMA BİRAZ FAZLA HASSASLAR. MESELA ÇOCUĞU HER GÖRMEYE GELENE DİYORLAR Kİ...ELLERİNİZİ YIKADINIZ MI?
    HELE BABA... HASTANEDEKİ GÜNLERİMİZDE, ELİNDE BİR DEZANFEKTANLA KAPIDA DURUM, HER GELENİ DEZENFEKTE EDİYORDU, ÇOK KOMİKTİ...

    ŞİMDİLERDE BİRAZ DAHA SAKİNLEŞTİLER..

    YanıtlaSil
  9. SEVGİLİ ÇİĞDEM,DEFNE'YE GÜZEL BİR YAŞAM ,SİZLERİN DE ONUN GÜZELLİKLERİNİ YAŞAMANIZI DİLİYORUM.SELAM VE SEVGİLER...

    YanıtlaSil