21 Nisan 2011 Perşembe

TÜRK MÜZÜĞİNİN GÜCÜNE TANIK OLUN.....

7 yorum:

  1. EVET NAZİFCİĞİM , BU İLETİ BANA 2 HAFTA KADAR ÖNCE GELDİ, VEEE BAYILDIM. SÜPER ....

    YanıtlaSil
  2. Her dinlediğimde müthiş bir heyecen duyuyorum...
    Bir de bu tip videoları gördükçe hala batı batı diye tutturmanın bir anlamı yok gibi geliyor bana.Batı bizi hiçbir zaman anlamadı.Ama doğunun
    gelişmiş ülkeleri hala bize saygı duyuyorlar.
    ....
    ....
    ....
    bu yazı daha çok uzar ama buna gerek yok şimdi....

    YanıtlaSil
  3. Süper bir müzik, süper bir ekip ve süper bir izleyici... İşte müziğimiz...
    Teşekkürler Nazif'ciğim.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nazif, Bloğa katkının hızına yetişilemiyor. Güzel eserine, bu son videoya bayıldım. Paylaştığın her şeye teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Sağol sevgili Kadriye,
    zaman zaman bloga katılım çok az olsa da (insanların türlü türlü dertleri ve uğraşları var) ben yazı ve videolarla blogu canlı tutmayı kendime görev edindim.
    Yanlız şunuda söyleyeyim,blog sadece video ve fıkra yeri değil.
    hadi bakalım hanımlar beyler, yemek tariflerini,içki tariflerini,hayatın güzelliklerinin tariflerinide paylaşalım......

    Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
  6. EVET İYİ FİKİR NAZİFCİĞİM. BEN EN KISA ZAMANDA "LİMONCELLO" TARİFİNİ SUNACAĞIM.

    YanıtlaSil
  7. Merakla bekleyeceğim..................

    YanıtlaSil