10 Ağustos 2012 Cuma

ANTAKYA PROGRAMI TRANSFER BİLGİLERİ

Antakya gezisine katılacaklar için bilgilendirmedir.
Arkadaşlar,
04. EKİM.2012 Adana Havalimanı - Antakya transferi (200 km)
07.EKİM.2012 Antakya - Adana Havalimanı transferi,  ve gerekirse Antakya içinde kullanım için Antakya'da turizm taşımacılığı yapan bir firma ile görüşüp prensip olarak anlaştık.
Firma Turizm Belgeli taşıma sigortalı, 2012 Model WV Crafter 16+1 VIP aracını şoförlü olarak bize tahsis edecektir.
karşılığında ise geliş ve gidiş transferlerin herbiri için 300TL
Şehir için gezi programı için yakıt bizden olmak kaydı ile günlük 250 TL.
Rehber talebimiz olması durumunda ise günlük 200 TL talep etmektedir. (gerçi Metin var onun eline su dökemez ama hiç bir rehber) teklif edildiği gibi paylaşayım dedim.
Gereği için bilgilerinize sunuyorum.
Programın içeriğine göre ne talebimiz olacaksa bildirelim.
Katkı ve İtirazlarınıza göre son şeklini verip konfirme edeceğiz.
Saygılarımla,
Ulaşım sorumlunuz, ben

15 yorum:

  1. Sevgili kardeşim, ellerine sağlık. Adana-Antakya-Adana gidiş geliş her şekilde olacak zaten, bir kez de şehir turuna katılsak 300+300+250=850 TL yapar. 15 kişi olduğumuza göre kişi başı 60 TL gibi bir şey tutar. Şöför biz olalım, rehber Metin. Yalnız WV aracın ön konsolunda pelüş olsun, pembesinden :))

    YanıtlaSil
  2. Çok sayın Ulaşım Sorumlusu, Adana - Antakya gidiş dönüş için teklif gayet güzel bana göre.
    Antakya içinde de, kalacağımız otel merkezi yerde. Gidilecek yerler arasındaki Mozaik Müzesi ile Uzun Çarşı 500'er mt. mesafelerde. Yani yürüyerek gidilebilir yerler. Bize St. Pierre Kilisesi ile Harbiye'ye gidiş geliş için araç lazım olacak. Onlar da St. Pierre yaklaşık 3 km., Harbiye'de yaklaşık 9 km. mesafede. Eh herhalde yani rehbersiz araç olabilir. ( Benden de ne kadar rehber olursa artık :)) , o kadarla idare edersiniz.... )

    Not: Bir duyumuma göre kimliği belirsiz bir şahıs Mehmet'in boynuna pembe bir pelüş dolayıp sıkacakmış da sıkacakmış. Siz de duydunuz mu? :)))) Aman diyim yani, Sevgili Mehmet'e göz kulak olalım, ne oluuuur, ne olmaz.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metinim
      "misafir ev sahibinin danasıdır "derler bizde.
      Nereye çekersen oraya gideriz biz.
      Şimdi yazdıklarından bir gün şehir içi araç kiralayacağımızı mı anlamalıyım.
      rehbere gerek yok dediğine göre 200 sana mı kalacak?

      Sil
    2. Cumhur'cuğum,
      Seyahat planlamasını daha netleştirmedim. Zamanımızı iyi bir şekilde doldurayım diye düşünüyorum. Hem de yorucu olmadan yani :)
      Yüksek sesle şöyle düşünüyorum;
      4 Ekim: Adana havaalanının hemen çıkışında bir park var, gelen arkadaşlarla orada oturarak, gelecek arkadaşlar beklenir. Saat 9:30 gibi ekip tamamlandıktan sonra küçük bir Adana şehir içi turu atılır, öğle yemeği olarak hafif birşeyler yendikten sonra yola çıkılır, yaklaşık 2 saat otoyolda yapılan yolculukla İskenderun'a ulaşma. Yine bir sahil turu ve çay ve ihtiyaç molası. Ve tabii yola devam. Akşam üzeri Antakya'ya otele intikal, yerleşme ve akşam yemeği organizasyonu.
      5 Ekim: Sabah kahvaltı sonrası Mozaik Müzesi ziyareti ve yaya Şehir içi turu,
      6 Ekim: St Pierre kilisesi, minibüsle Şehir turu ve sonrasında Harbiye gezisi, akşam yemeği Harbiye'de,
      7 Ekim: Kahvaltı sonrası taleplere göre hareket ve Adana'ya dönüş. Akşam yemeği Adana'da olacak.

      Tabii bu daha planlamanın ham hali. Bu durumda minibüse bir gün ihtiyaç olacak. Eğer Samandağ, Titüs Tüneli, Beşikli Kaya Mezarları görülmek istenirse o zaman da minibüs gerekir. Ancak zaman sıkıntısı olacağından ben planlamaya koymadım Samandağı'nı.

      Bizim buralarda misafire de baştacı derler :))

      Hele de 200 bana kalırsa, hadi yabancı değilsiniz tanıdık indirimi yapalım, 150 yeter diyelim, oooooooh ne alaaa :))))))))

      Sil
    3. Metin'im güzel kardeşim,
      Eğer minibüs 1 günlüğüne kiralanacaksa 5 ekim mi? 6 ekim mi? sen karar ver. o güne ne kadar çok sığdırılırsa (tabii ki yorucu olmadan) araç kiraladağımıza değsin diye düşünüyorum.
      Bu arada sen buralarda olsan 150 den de fazla edersin;) piyasanı ucuzlatma...

      Sil
  3. Münübüsü Cumhur kullanmazsa ben gelmem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sercanım
      valla izin verseler canım feda sizlere...
      Bin sırtıma Mekke'ye götüreyim... daha ne diyeyim.

      Sil
  4. cumhurcuğum emeklerin için teşekkürler. nasıl uygun görürseniz hemfikirim.
    metinciğim rehberimiz sen olduğuna göre, bir ricam olacak. antakyaya özgü yemekleri tatmak isterim. dolayısıyla yöresel yemek yapan yerleri bulabilirmisin?

    ayrıca, şu peluş, pembe v.s. nedir biriniz beni bilgilendirsin. fransız kalıyorum ve merak ediyorum.

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Çiğdem'ciğim,
    Antakya'daki restaurantlarda zaten genellikle yöresel yemekler bulunur. Çünkü bizde yöresel yemekler hem çok çeşitli hem de çok önemlidir. Ben de sizleri bu yemeklerle tanıştırmak ve tattırmak istiyorum. Ayrıca kahvaltılıkları da çeşitli ve çok güzeldir, söylemesi ayıp :) Bir akşam Harbiye'de iki akşam da Antakya'da yemek planlıyorum. Açık söyliyeyim, şimdiden biraz diyet yapın derim. Çünkü ölçüyü kaçırabiliriz. Künefeyi de unutmayın lütfen...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Çiğdemciğim bu pelüş meselesi, Murat ile Metin'in okul yıllarında başlarından geçmiş bir olay. Geçen sene ortaya çıkmıştı, bu sene de Murat'ın ağzından biraz daha dinledik. Bu konuda sanırım biraz video kaydım var, yayınlarım bakarız. Olmazsa Metin ve Murat'tan tekrar dinleriz. Çünkü yemek yenilen akşam bazı noktalar karanlıkta kaldı. AHHHHHHHHHHHHHH....BİRİ PELÜŞ İŞLE BOĞAZIMI SIKIYOR SANKİİ :)))))))

    YanıtlaSil
  7. Çidoş,
    bak bi toplantıyı kaçırınca neler kaçırmış oldun. O yüzden devamsızlık yapmayacan bundan sonra abam.
    Bizim Metin'in 12 eylül sonrası bir vukuatı olmuş yıllar sonra alkollu iken itirafları sonucu bilebildik bizde bunu. Yoksa bilmemiz mümkün değil tabii. O bizim saf anadolu çocuğu arkadaşımız alsancakta ne arıyosa peluşlu bir evde basılmış diye bir rivayet var. Biz onun yalancısıyız gari :)
    Mehmet pek üzerine gittiği için artık bu konuyu pek konuşma taraftarı değil. ama seni sever ayrıca senin mazeretin de var o derse girmemiştim o yüzden konuya fransız kaldım deyip detaylarını bizzat öğrenirsen ve bizi de bilgilendirirsen iyi olcek.
    Baksana Mehmeti peluş bir iple bogacam filan diyo. Yapmasın Peluştan ip nasıl olacaksa gari. Peluşlu kelepçe gördüm de peluşlu ip görmemiştim değişik bi fantezi olsa gerek.

    YanıtlaSil
  8. verdiğiniz bilgiler için teşekkürler mehmetciğim ve cumhurcuğum. ama nedense konunun asıl sahibi metinciğimden ' TIK ' YOK, PELUŞ KONUSUNDA...

    YanıtlaSil
  9. ssssssssss.........sessizlik ürkütücü.......... Bırrr.
    Mehmetcan!
    Antakya'da muhtemelen de Harbiyede yada St. Pierre civarında başına kötü bi olay gelmesin dikkat et.
    Sessiz atın çiftesi meselesi...;)

    YanıtlaSil
  10. merhaba arkadaşlar,

    Adrasandan akşam döndüm. antakya proğramında samandağ olsun.herzaman gdip göreceğimiz yerler değil bu nedenle profesyonel bir tur proğramı gibi düşünerek proğram yapalım derim.Bu isteğimi rehberimiz metinede telefonda ilettim.Az sonra malikaneme gideceğimden sizlere iyi bayramlar diliyorum.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil