24 Aralık 2013 Salı

17-19 Mayıs 2014 Çeşme

Çeşme'de, 17-19 Mayıs tarihleri arasında toplanılması çoğunluk kararı çıkmıştır. Dışarıdan gelecek olanlar, bu ay içinde uçak biletlerini  daha ucuza alabileceklerinden, cuma gününe kadar olumlu-olumsuz görüşlerinizi yazınız. Nazif'in dediği gibi bloğun can çekişmesi, ileride toplantılarımızın da katılımının düşmesine neden olacaktır. Herkesten görüş bekliyoruz. Katılıp katılamayacağınızı, kaç kişi geleceğinizi, oda isteğinizi belirtmenizi bekliyor hepinize sevgilerimi gönderiyorum.

6 yorum:

  1. Ceyhan'dan Çeşme'ye 1 kişilik bilet lütfen :)

    YanıtlaSil
  2. bana da bir bilet lütfen :))

    YanıtlaSil
  3. Bayraklı odayı istiyorum bende :)

    YanıtlaSil
  4. Kat 3 bayraklı oda senindir.

    YanıtlaSil
  5. Gülçinciğim sanırım söylememe gerek yok ben seyahat acentası olarak gereğini rica edeyim :-P

    YanıtlaSil
  6. ayyyy...ben çok şey kaçırmışım...tatil kararı alınmış haberim yokkkk...yuh yuuuhhh bana...

    BEN DE GELİYORUM ÇEŞME'YE...BENSİZ OLMAZ Dİ Mİ????

    1 KİŞİ GELİYORUM AYRI ODA RİCA EDİYORUM GÜLÇİNCİĞİM...AMA DENİZ GÖRSÜN LÜTFEN...ZAHMET OLMAZSA CANIMCIM...TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil