21 Aralık 2013 Cumartesi

BİR İKİ KİŞİNİN ÇABASI İLE CAN ÇEKİŞİYOR ....

7 yorum:

  1. Merhaba Nazif,
    Hemen öyle umutsuzluğa kapılma. Yine meşgul olunan bir döneme girilmiştir. Havaların soğuması, kimilerimizde rehavet sağlamış da olabilir. Gelirler gelirler merak etmeee :))

    DEĞİL Mİ ARKADŞLAAAAAAAARRRR ???
    Beni mahcup etmeyin, Sermin'e şikayet ederim sizi haaa :))

    YanıtlaSil
  2. Önce ben yazayım da bana şikayet edecekmiş Metin baş suçlu ben olmayayım. Nazif'ciğim benim bildiğim Çiğdem harıl harıl ders çalışıyordu ben de yeni evin akanı kokanıyla kafayı yedim birde face olduğu için biraz böyle oluyor herhalde olsun kalpler birlikte:)

    YanıtlaSil
  3. Anlıyorum:((((((

    YanıtlaSil
  4. Sermin sana gelene kadar, Sercan var, Müjgan var, İlyas var...

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlaaaaarrr, ben bloğa girmeyenleri, yazmayanları Sermin'e şikayet edeceğimi söyledim. Onların cezalarını Sermin verecekti. :))
    Sermin'ciğim baş suçlu değil, suçlu bile olamazsın sen. Sen ki Telekomla mücadeleni belirttin ve daha sonrasında ise blogumuzu yalnız bırakmadın ki :)

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Nazif,
    endişeye mahal yok. Blog bir sembol, buluşma yeri tamam kabul ediyorum fakat can çekişmesi mümkün değil. Dönem dönem hareketlenip dönem dönem sakinleşiyor. Tıpkı sende tıpkı bende olduğu gibi... Mehmet yazmış canımız arkadaşlarımızdan adları lazım değil onlar kendilerini bilir neredeysehiç kendini hissettirmeyenler var... onlar bi cee eee desinler bak neler olacak face de çok aktif yeni emekli bir sercan var mesela:))))

    YanıtlaSil
  7. EVET SERMİN DOĞRU SÖYLÜYOR...BEN DERS ÇALIŞIYORDUMMM... SINAV BİTTİ AMA BEN KENDİME YENİCE GELİYORUM...

    YanıtlaSil