23 Mayıs 2014 Cuma

1981-2014


33 yıl sonra aynı yerde

16 yorum:

  1. Çok farklı değiliz gibi görünüyor.Sanki sadece saçlarımızın boyu değişmiş gibi.....!!!!!!!!!!!!!!!!(hahahaaaaaaa)

    YanıtlaSil
  2. grubun kare ası...
    hakikaten değişikli yok.
    Allah'tan saç boyası diye bişi var.
    :)
    Ama insanlar için en önemli olan şeyler hala yanı dipdiri..
    Arkadaşlık, kaynaşma, fedakarlık, özveri canayakınlık, samimiyet, espri, anlayış, tahammül.... bunlarda bizim sizi sevmemizin ana temaları
    İyiki varsınız kızlar...

    YanıtlaSil
  3. İyiki hepimiz varız yine bir aradayız.Herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yıl aranızda değildik.Ama kalplerimiz birlikteydi,Malum, Londra'da yegenimin düğünündeydik.Oradaki her mutlu anımızda sizleri andık.33 yıl sonra aynı yerde değişmeyen bir sahil, ama sürekli ileriye doğru giden sıcak bir arkadaşlık.Düşmanlarımız çatlasın.Bu arkadaşlığın daim olması dileğiyle Al benden de bir şiir:

      Bir kıvılcım düşer önce, büyür yavaş yavaş
      Bir bakarsın volkan olmuş, yanmışsın arkadaş
      Dolduramaz boşluğunu ne ana ne gardaş
      Bu en güzel, bu en sıcak duygudur arkadaş
      Ortak olmak her sevince, her derde, kedere
      Ve yürümek ömür boyu, beraberce, el ele
      Olmasın hiç o taa içten gülen gözlerde yaş
      Bir gün gelip, ayrılsak bile seninle arkadaş
      (Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş)
      Evet arkadaş kim olduğumu, ne olduğumu
      Nerden gelip, nereye gittiğimi sen öğrettin bana
      Elimden tutup, karanlıktan aydınlığa sen çıkardın
      Bana yürümeyi öğrettin yeniden
      El ele ve daima ileriye
      Bir gün.
      Bir gün birbirimizden ayrı düşsek bile
      Biliyorum, hiçbir zaman ayrı değil yollarımız
      Ve aynı yolda yürüdükçe
      Gün gelir ellerimiz yine dostça birleşir
      Ayrılsak bile kopamayız

      Sil
    2. Sevgili Cafer,
      Yeğenine bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.
      Bu şiir, gerçekten de o güzel ortamı çok iyi anlatıyor. İlerideki buluşmalarımızda aramızda görmek dileğiyle....

      Sil
  4. Çok güzelsiniz arkadaşlarım...

    YanıtlaSil
  5. Gülçin çok hoş yakalamışsın.
    33 yıl aradan sonra aynı yerde, aynı arkadaşlarla ve en önemlisi de aynı duygularla beraber olmak.....
    Anlatılması zor yaşanması çok keyifli...
    Kendi adıma, burayı ziyaret ederken çok duygulandım. Bayıldım. Tek başıma gelseydim bu kadar keyif alamazdım doğrusu.
    Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler...... Herkese.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metinciğim dileklerin için teşekkürler.İlerdeki buluşmalarda tabiki aranızdayım.

      Sil
    2. Cafer'im hoş geldin,
      Hayırlı uğurlu olsun... Yeni evlilere ömür boyu saadetler dilerim.
      İlerki buluşmalarda tabiiki aramızda olacaksın.
      Sensiz olmuyor.
      Bizde her mutlu anımızda bi kulaklarınızı çınlattık... demek ki kalp kalbe karşıymış.
      Hesna'ya çok selamlar

      Sil
  6. Tabi tabi sadece saçların boyu değişmişşşş. Tebrikler Cafer Allah mutlu etsin bir yastıkta kocatsın.

    YanıtlaSil
  7. Yeğenine ömür boyu mutluluklar.Bir sonraki buluşmamızda inşallah yine birlikte oluruz.Hesna ya selamlar.

    YanıtlaSil
  8. HESNA'cığım ve CAFER'ciğim hoşgeldiniz. yeni evlilere ömür boyu mutluluklar dilerim.
    siz olmayınca bir yanımız eksikti gelemeyen arkadaşlarımız.
    inşallah bir dahaki buluşmamızda hep beraber oluruz.

    YanıtlaSil
  9. Harikasınız ve çok güzelsinizzz kızlarrr:)Kıskanmadım dersem yalan olur:)
    Ama olsun 2. fotoda varım ya :P) Teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Cafer & Hesna;
    iki saatir uğraşıyorum size başlık açmak için ama beceremedim:(
    Başından sonuna bizlerleydiniz, bizle sizlerle...
    İçinize sinsin... Gençlerde çok mutlu olsunlar...
    Ama acil farkı kapatmaya ne dersiniz? :)

    YanıtlaSil
  11. Kare As'a sevgilerimle :)
    Caferciğim, yeğenlerimize de bir ömür boyu mutluluklar diliyorum. Sensiz Çeşme'nin tadı olmadı ama baya kulaklarını çınlattık, Hesna'ya selamlar.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel, çok duygulandım.

    YanıtlaSil