23 Mayıs 2014 Cuma

EĞLENELİM ARTIK :)






8 yorum:

  1. sefamız olsun....çok eğlendikkkk...

    YanıtlaSil
  2. BEN KİME GÜL DÖKÜYORUM YA??
    ÇOK SARHOŞTUM FOTODA DA GÖRÜNMÜYOR?
    OLSA OLSA SERMİN'DİR :))
    GÜLLERİ BEN ALDIM DA KİM ÖDEDİ ACABA?? ;)
    Hay Allah her seferinde bi gönüllü centilmen çıkıyo :)))

    YanıtlaSil
  3. Cumhur'cuğum, her zamanki gibi formundaydın :)))

    YanıtlaSil
  4. İçimize sinsinnn...
    Cumhurcum tabii ki restorant sahibesine:) Hani ertesi gün çarşı da Çiğdem le beni yakalayıp seni sormuştu ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Figen ne restorancısı ya...
      Kadıncağız o saatlerde daha hizmet ediyordu...
      Daha feryatlara başlamamıştı bile.
      Belki bu sahneden sonra "oh be kadına kıymet veren bi erkek buldum nihayet" diyerek bağırıp içindekileri dışa vurmaya başlamış olabilir :)))

      Sil
  5. Gülleri bana döktün sonra kadınla dans ettin bu dans işinde de İlyas'ın parmağı mı var acaba? ...Bilemiyorum . Ama kadın da en az bizim kadar eğlendi maşallah.

    YanıtlaSil
  6. Sefanız olsun. Bir dahakine beraber olma dileklerimle

    YanıtlaSil
  7. Benim harmandalı oyunumu çekmediniz mi? Bi daa oynamam bak!

    YanıtlaSil