18 Ağustos 2014 Pazartesi

AYYYY...ADRENALİNNNN....ADRENALİN...YAŞADIM BU GÜN...DAKKA 1 GOL 1 ...TAM BANA GÖRE OLDU.

BU GÜN SABAH ESKİŞEHİR ORGANİZE SAN. DESTEK BİRİMİNDE
EĞİTİME BAŞLADIK.
ÖĞLE YEMEĞİ SONRASI AMİRDEN RİCA

ETTİM. ÖMRÜMDE HİÇ YANGIN ARAÇLARININ İÇİNİ EKİPMANINI NE İŞE YARADIKLARINI GÖRMEDİM DEDİM.
HEMEN BUYRUN GÖSTERELİM DEDİLER.
ELEMANLARIYLA BİRLİKTE SON SİSTEM KAMERALI TAKİP, ISI KAMERALARI, KÖPÜK SİSTEMLERİ, ALICI VE VERİCİ HORTUMLAR, MERDİVEN UCUNDA İNSANSIZ YARDIM SEPETİ KAMERA İLE KONTROL EDİLİYOR  V.S. BANA ANLATIYORLAR.... BEN RESİMLER ÇEKİYORUM.

AYYYY....BİR  ALARM ÇALMAYA BAŞLADI YÜREĞİM HOPLADI...AMA DEDİM Kİ DENEME UYGULAMADIR...

ÇAVUŞ BAĞIRIYOR İHBAR GELDİ, İŞ KAZASI VAR  ...FALAN FİRMADA...ACİL ÇIKIN.
İNANIN ARKADAŞLAR , GİYİNMELERİ VE ÇIKMALARI 2 DK.YI BULMAMIŞTIR.
O ANDA HEMEN VİDEO ÇEKİMİNE BAŞLADIM. PAYLAŞABİLİRMİYİM BİLMİYORUM 135 MB. MEHMET'E HAVALE EDERİM. ÇOK HEYECANLIYDIM. BEN DE GELİCEM DEDİM, İTİRAZ ETMEDİLER GİTTİM .
GERİSİNİ VİDEO VE RESİMLER ANLATSIN.
DEMİR DÖKÜM FAB. ÇOK TEHLİKELİ İŞ YERİ GRUBUNDA, BİR İŞÇİNİN AYAĞI ÇOK KÖTÜ DÖNER RULMANLARIN ARASINA SIKIŞMIŞ.
AYAĞI KOPMADI. İTFAİYECİ DOSTLARIM KURTARDI. AMA BALDIRI PARÇALANMIŞTI.
SONRA DÖNDÜK DERSE DEVAM ETTİK...

5 yorum:

  1. Belki de canlı uygulama görelim diye yangını çıkartmışlardır?

    YanıtlaSil
  2. yangın değildi.
    bir döküm fabrikasında iş kazası olmuş işçinin ayağı sıkışmış, onu kurtarmak için gittik. işçi kurtarıldıktan sonra kaza mahalinde kanlı sıkışmış ayakkabı fotoğrafımı görmedin mi?

    YanıtlaSil
  3. Çiğdeeeem, üstüne gitme adamın, yaşlılık işte, napsın? Sen kaza dersin, o yangın anlar. Bir de "ayakkabı fotoğrafını görmedin mi" diye soruyorsun. Burnunun ucunu görüyor mu diye sorsana. Haşimoto' nun üzerine bir de yaşlılık eklenince Doktor, bu saatten sonra fazla uğraşmayın dedi. Yapılacak birşey yokmuş. Sen sadece "Hee Mehmet, haklısın Mehmet" de, üstüne gitme adamın. :)))))))))))))))))))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. olsun belki adamın içi yanıyordu :))

    YanıtlaSil
  5. Hııı, dabi dabi :))))))))
    Adamın ayağı parçalanmış, senin dediğine bak. :)) "Adamın içi yanıyormuş"
    Kardeş, işçinin ayakkabısının resmi var resmi. Gözlüğünü tak da öyle bak. :))))

    YanıtlaSil