20 Ağustos 2014 Çarşamba

Çiğdem yangın tatbikatında :)



5 yorum:

  1. yarın bu kıyafetlerle yangın uygulaması yapacağız.

    YanıtlaSil
  2. Ne işin var o kıyafetin içinde? :)))) bir de tatbikatta lans tutmaya kalkma, sakın. Basınç düşükse tutabilirsin, ama tam basınçta iken tutmayı deneme. Seni geriye doğru atabilir. Dikkatli ol. Lans tutmakta bir şey yoktur, ancak yüksek basınçta ( yaklaşık 8 barlık ) lansın ucundaki nozulda aşırı bir tepme ve vibrasyon olur. Tecrübeyle sabittir. :))) Ama kuru kimyevi, köpük falan kullanabilirsin. Tatbikatta başarılar diliyorum. Tatbikattan da foto ve video bekliyoruz.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. lans da tuttum, tüp de yaktım, kkt li tüp de kullandım, itfaiyeci kıyafetlerini de giydim. fakat uygulamalı eğitimin yarısında iken, güneşin altında o ağır çizme, kıyafet ve baretin içinde öğleyin baygınlık geçirdim. ambulans ekibi geldi, beni revire kaldırdılar. 2 saat müdahale ve dinlendirilmem sonucunda, öğleden sonraki eğitimlere tekrar katılabildim.

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun Çiğdemcim. İtfayeciler gerçekten de çok zor şartlarda görev yapıyorlar. Hele de giydikleri o nomeks kıyafetler yazın sıcaklarında, içini fırın gibi yapıyor.
    Yine de geçmiş olsun. Bunu da deneyimlemiş oldun.

    YanıtlaSil
  5. aynen metinciğim. itfaiyedeki arkadaşlarıma dedim ki her sabah dualarıma sizleri de ekleyeceğim, işiniz çok zor.

    YanıtlaSil