27 Aralık 2014 Cumartesi

Doğum Günün Kutlu Olsun Metin!


8 yorum:

  1. METİN ARKADAŞIM NİCE SENELERE HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN SEVGİLER.KERİMAN VE SERCAN

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğmuşsun Metin kardeş, nice seneler olsun.

    YanıtlaSil
  3. Bence biraz erken kutlama gibi geldi:))) Mehmetciğim ne dersin ???...Yanılıyormuyum yoksa?

    YanıtlaSil
  4. İYİ Kİ DOĞDUN METİNNN... İYİ Kİ DOĞDUN, İYİ Kİ DOĞDUNNN...SAĞLIKLA NİCE YAŞLARA...SENİ SEVİYOMMM KARDEŞİMMM...AKŞAM ARADIM CEBİNDEN DUYMADIN...SESLİ MESAJ BIRAKTIM.

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel dilekleriniz için çooook teşekkür ederim can dostlarım.
    Lojmanı boşaltıp Ceyhan'a taşındım. Doğum günümü de paketleri açma, ustalarla boğuşma için geçirdiğim için oldukça yoğundum.
    Çiğdem'ciğim, sesli mesajını aldım. O güzel mesajın için çok teşekkür ederim, ince ruhlu arkadaşım.
    Bloğa nihayet bakabildim. Bu günlerde blog oldukça hareketlenmiş ve renklenmiş.
    Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Aslında 50 den sonraki doğum günlerini pas geçiyorum. Ben onu kovalayacağıma o beni kovalasın artık. :))))
    Sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  6. Metinciğimmmm, iyi ki doğmuşsun iyi ki arkadaşım olmuşsun:) Gönlünce nice yaşlara :)

    YanıtlaSil
  7. yeni evin hayırlı olsun güle güle oturun..

    YanıtlaSil
  8. Sağlık,huzur ve sevdiklerinle nice yıllara sevgili Metin.Selam ve sevgilerimizle....
    Gönül-İlyas

    YanıtlaSil