9 Şubat 2010 Salı

Birazda Gülelim

11 yorum:

  1. Sevgili arkadaşlar,
    iki videoyu deneme amaçlı yayınlıyorum.Hatalarımı görmek için.Hatalarım varsa düzelteceğim.

    neşe dolu günler dileğiyle....

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nazif'ciğim,
    Nereden buldun bunu,çook hoşuma gitti :))
    Hata falan yok, gayet iyi çalışıyor video.
    Eline sağlık kardeş.

    YanıtlaSil
  3. Veee
    böylece Murat'la beraber 4 kişi mi olduk yazar çizer takımından.
    Hadi arkadaşlaaar, herkes okur yazar diyorsak, bazımız yazar, bazımız sadece okur durumunda.:))
    sizlerdeki cevherlerden de bizleri mahrum bırakmayın lütfen.
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Ciğer's. Birinci videonun kodlarından sonra bir enter yap ki aralık kalsın. Tam ben şarkıları yüklerken senin videonun biri geldi, sonra geri gitti, aha Nazif iş başında dedim.

    YanıtlaSil
  5. Amma çakışmışız ....
    bir daha senin alanına girmeyeceğim söz...
    İlk heyecan işte ...
    ENTER tamam anladım..
    kodlardan sonra ENTER.
    kodlardan sonra ENTER.
    kodlardan sonra ENTER...
    .
    .
    .
    tamam ezberledim.

    YanıtlaSil
  6. Ben o sayacı gördüm ve şöyle düşündüm...
    "Ben bunlara yetki verdim ama şimdi ne yaparlar ederler video,resim yüklerler.Burası videodan resimden geçilmez.Dur şuraya bir kronometre koyayım da adamlar stress olsun yapacakları varsada yapamasınlar.Buranın kralı benim ulayyn.
    Blog benim blog'um sadece ben yaparım ben ederim
    çekilin hieeeyyt."
    Neyse ki amacın güzelmiş. deee.
    Şu anda sayaç geri saymıyor.Dur ben şunu bir kurayım.Sabah erken kalkacağım....

    YanıtlaSil
  7. Günaydın sevgili arkadaşlar,
    Yağmurlu bir güne gözümüzü açtık.Gökyüzü tamamen kapalı ve gri.Ama sizlerin şansı açık hayatınız renkli olsun.
    Bakalım Temel bugün ne yapacak?...

    "Bir alman bir fransız bide bizim temel gizli bi örgüt tarafından yakalanırlar.ve bunlara sorulur
    -ÜLKENİMİ DAHA ÇOK SEVİYOSUN YOKSA KARINIMI?
    İlk önce alman'a sormuşlar alman tabii ki
    -ülkemi demiş.
    -tamam demişler al şu silahı içerde karın var git öldür.
    alman girmiş içeri 5 dakka sonra çıkmış ne oldu demişler
    -vuramadım karımı daha çok seviyomuşum demiş.
    fransıza sormuşlar
    fransız
    -ülkemi demiş tamam al şu silahı gir odada karın var öldür demişler.fransız da öldüremeden çıkmış
    -karımı daha çok seviyomuşum demiş.
    sıra temele gelmiş temelde
    -ülkemi seviyorum demiş al şu silahı içerde karın var git öldür demişler temel içeri girmiş
    15 dakka sonra içerden TAK-TUK-ÇAT-ÇUT sesler gelmiş temel dışarı çıktığında sormuşlar
    -ne oldu bu kadar kaldın demişler
    temelde
    -ne olacak verdiğiniz silah kuru sıkı çıktı bende sandalyeyle kafasını kırdım demiş."

    Mutlu bir gün dileğiyle.....

    YanıtlaSil
  8. Ciğer'sim sabah sabah beni güldürdün. Canım kardeşim ben senin yüklediğin iki video arasına boşluk ver demiştim. Daha güzel dursunlar diye :) Benim mesajlarımla bir çakışma yok ki.

    YanıtlaSil
  9. Günaydın herkese,
    Nazifciğim videolar harika. Fakat, kronometre yorumuna, Temel fıkrasından daha çok güldüm.
    sen fıkra sıkıntısı çekme hiç, doğaçlamaların süper.

    Bu gün şansınız açık olsun ve istediğiniz tüm güzel şeyler gerçekleşsin, arkadaşlarım.

    YanıtlaSil
  10. Günaydın sevgili arkadaşlar,
    Bugün kuvvetli sağanak ve gökgürültüsüne uyandık İzmir'de.Halen devam eden sağanak yağmur var. Eğer böyle devam ederse zannederim yine bir sel baskını olabilir bazı bölgelerde....
    Hava gri ama sizin gününüz renkli olsun.Günün fıkrası...
    "Temel ile İdris avcılığa merak sarmışlar ve bu işi pirinden ögrenmeyi kafaya koymuşlar. Duymuslarki bilmem ne köyunde bir Mehmet ağa varmış,bu işin piriymiş. Hangi delikten, hangi hayvan çıkar bilirmiş. Doğru Mehmet ağaya gitmişler, dertlerini anlatmışlar. Hayli yaşli bir adam olan Mehmet ağa "zaten artık benimde birilerini yetiştirmem lazım" demiş ve çıkmışlar dağlara.Ufacık bir delik çıkmış karşılarına. Mehmet ağa demiş - "Bu delikten biraz sonra sincap çıkar."Gerçekten iki dakika sonra çıkmış sincap, bizim avcılarda sincabı bir atışta vurmuşlar. Biraz ileride biraz daha büyük bir delik. Mehmet ağa demis : - "Birazdan burdan bir tavşan çıkar.", dediği gibi tavşan çıkmış gerçekten ve bizimkilerde indirmişler aşağı. Daha ileride biraz daha büyük bir delik bu defaki kurban tilki ve daha sonra daha büyük bir delikten de bir ayı avlamışlar. Mehmet ağa - "Ben yoruldum artık gidiyorum", demis. Temel ile İdris biz biraz daha avlanacağız diye devam etmişler. Koca bir deliğe rastlamışlar ve beklemeye başlamışlar.Ertesi günkü gazetelerde haber - "Manisa treni iki kişiyi ezdi".
    Gününüzün mutlu ve sağlıklı geçmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil