9 Şubat 2010 Salı

yeni yıldaki ilk çalışmam: sokak kedisi


8 yorum:

  1. HEEYYYY BAŞARDIIIIMMMM.
    Metin'ciğim sağol, sayende ben de bloga resim koyabildim. zor değilmiş Nazif. Metin'in maili o kadar açıklayıcı ve kolay tarifli ki, yapamamak mümkün değil.

    MEMOS, FARKINDA MISIN ? BLOK'ta iki grup oluştu.

    YAZICILAR VEE OKUYUCULAR !!!!!

    Hepiniz kalın sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem,
    Bu resimleri görünce benimkileri bu bloga koymamaya karar verdim.Benimkiler suluboya(adamamına göre çalışma,adam sulu resmide sulu).Ama şevke gelip yaparsam ve beğenirsem bloga koyarım.Metinciğim eksik olmasın mail'i banada göndermiş.Hemen inceledim.Tamamdır.Yarın sabah çok komik bir video koyacağım.Ben çok güldüm.....
    Yazıcılar - okuyucular konusuna gelince.Diğer bazı arkadaşlarımızın şu anda devlet dairelerinde çalışıyor olmaları onları şimdilik kısıtlıyor olabilir.Ama emekli olan bazılarının hiç olmazsa arada bir yazmalarını gönlümüz arzu ediyor.Buna rağmen yazmasalarda okuduklarını ve seyrettiklerini varsayarak biz hayatı onlarla paylaşmaya devam edeceğiz değil mi Çiğdem ?.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Canlar,
    Çiğdem'ciğim açıklama yapmada o kadar başarılı değilim. Ama iyi çözmüşsün durumu, yeni bir yazar daha kazandık. böyle böyle diğer arkadaşlar da katkıda bulunurlarsa daha da iyi olacak ortam, diye düşünüyorum.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. Nazif'ciğim,
    hep ciddi olacak değiliz ya, sen de sulu bir şeyler kat hayatımıza:), resimlerini merakla bekliyoruz.
    Selamlar...

    YanıtlaSil
  5. Metinciğim,
    gönderdiğin posta(mail) için teşekkür ederim.Resimlerime gelince daha güzellerini yapana kadar şimdilik bloga resimlerimi koymayacağım.Yarın sabah ilk komik videoyu bloga koyacağım.Fıkra ve komik olaylarla devam edeceğim sevgili arkadaşım...

    sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Cğer's,
    Bir sanatçı hiç bir zaman yaptıklarından memnun olmaz hep daha iyisini arar. Biz senin resimlerinin daha güzellerini beklemek istemiyoruz. İstersen karalama yap, paylaşman yeter dostum.

    YanıtlaSil
  7. evet Nazif,
    Memos'a katılıyorum.Resimlerin, Karalama bile olsa , onlar senin, güzel ruh dünyanı, yansıtacak bizlere. paylaşman mutlu edecek bizleri.

    yazamayan arkadasları, metin ve ben biraz gıdıklıyoruz, ne kadar cok eğlendiğimizi görsünler de, bize katılsınlar diye...
    Ama sadece okuduklarını bile bilmek beni mutlu ediyor. Önemli olan yakaladığımız şu mutluluğu,
    paylaşarak çoğaltmak ve sürdürebilmek. Tabii ki
    bizler yazmaya devam edeceğiz. Çünkü coook eğleniyoruz.

    Blog her gün biraz daha şenleniyor.

    Memos , bizlere yazarlık yetkisi verdiğine pişman olmazsın umarım.

    Hepinize sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Nazif'ciğim,
    Hani bir sanatçı " en iyi eserim, henüz yapmadığımdır" mı demiş ya da bu anlamda bir söz. Sen de bu felsefeyi takip etmiyorsundur umarım :) Bir de şöyle düşünelim, inan senin en kötüsü budur dediğini ben hiçbir şekilde yapamam, bu tür hasletlerim yok ne yazık ki. sadece iyi bir izleyici olmaya çalışıyorum. bu durumda olanları düşünürsen, ( mesela bana göre ) senin çizimlerinin karalama olması sadece senin düşüncen dostum. eeeeee resimlerini burada görebilmemiz için daha ne kadar laf etmem lazım :))
    Bak halk senin eserlerini görmek istiyoor.
    hadi Nazif hadi Nazif hadiiii,
    resimlerini istiyoruz şimdiii. :))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil