9 Şubat 2010 Salı

3 yorum:

  1. Merhaba,
    şimdiki gençlerin dinlediklerine de saygı duyuyorum ama, kim ne derse desin bu şarkıların yerini tutacak müzikler yapılamıyor şimdi.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili arkadaşlarım, aslında arkadaşlarımızın resimleri daha fazla dursun diye bu tip yükleme yapmıyorum ama. yaklaşık 1000 şarkıya ulaşan eski yabancı şarkı arşivim var. Arada dinliyorum. Bu şarkı beni çok etkileyen şarkılardan. Dinlemek isteyen olur diye türkçesini de koydum. Kimler geldi, kimler geçti bir düşünün hayatınızda. Bırakın gözleriniz dolsun.

    YanıtlaSil
  3. Ciğer's,
    Gözleriniz dolsun diyorsun ama sen,metin,çiğdem ve müjgan öyle şeyler yayınlıyorsunuz ki gözümüzde yaş kalmayacak...
    Kimi gençliğimize kimi çocukluğumuza götürüyor.
    Ama olsun zaten bu blogu bunun için yani hayatı paylaşmak için oluşturdun.Ellerine sağlık sevgili dostum.....Hepinizin ellerine sağlık ....

    sevgilerimle....

    YanıtlaSil