4 Mayıs 2010 Salı

HUZURUNUZDA BENİM CANLAR

Oğlum Barış. 24 yaşında Ankara Ün. Elektronik Müh. 2. sınıfta okuyor. Geleceğini yazılım üzerine kurmak istiyor. Kızım Melda 21 yaşında. Üniveristeye gitmek istemedi. Adana'da özel sektörde çalışıyor.
Sizlerle olan ilişkimizi hayret ve hayranlıkla takip ediyorlar. Ve inanılmaz buluyorlar... Şimdiki gençlik işte. Her aradıklarında bana o günümüzü anlattırıyorlar telefonla da olsa. Ben de büyük bir keyifle anlatıyorum.
Herkese sevgi ve selamlarını iletiyorlar.

3 yorum:

  1. Sevgili Barış ve Melda,sizleri gördüğüme ve tanıdığıma çok memnun oldum.İkinizde hayatlarınızı planlamış ve devam ediyorsunuz.Umarım gelecek size arzuettiklerinizi verir.İzmir'in İmbatı ile size sağlık ve mutluluklar gönderiyorum.......

    YanıtlaSil
  2. Metinciğim, çocuklarına sizlerle birlikte, başarılarla dolu, sağlık içinde, mutlu bir hayat geçirmelerini diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Metinciğim, Allah bağışlasın,
    Barış ve Melda'ya sevgilerimi ilet. Şansları açık olsun.
    Ayrıca eşinin, Okan Bayülgen'e yazdığı mektubun videosunu da izledim. süperdi.
    Sema'ya da tebrik ve sevgilerimi ilet.
    Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil