23 Haziran 2010 Çarşamba

Çiğdem'in Maşukiye Çağrısı Üzerine

Değerli Arkadaşlarım,

Bloğumuza katılan yeni arkadaşlarımızın olması ve konunun da bir derlenip toparlanması açısından, kısaca anlatmak gerekirse;
- Çiğdem'in önerisi üzerine, Maşukiye'deki evlerinde bir gece, iki günlük bir toplantı planlanmıştır.
- Bayanlar Çiğdem'lerin evinde, baylar ise, yakın civardaki misafirhane vb. bir yerde kalacaklardır.
- Katılım sayısına göre yer ayarlaması Çiğdem tarafından yapılmaya çalışılacaktır.
- Tarih olarak önce Eylül ayı düşünülmüş, ancak okulların açılma zamanı olması nedeni ile olumlu bakılmamıştır.
- Son öneri 28-29-30 Ağustos tarihleridir.
- Lütfen Blogdaki arkadaşlarım bu tarihte gelip gelemeyeceklerini, bu tarihten başka bir tarihte olması isteniyorsa önerilerini, net ve açık biçimde ve bu başlık altında yazarlarsa, daha iyi bir planlama yapılabilecektir. Blogdaki diğer başlıklar altında olsa dahi lütfen buraya da kısaca görüşlerimizi yazalım. Sizlere kolaylık olsun diye Bloğumuzun en altına da bir takvim ekledim. Şu uyuşukluğu atalım üzerimizden, bir kez başardık, bin kez de başarırız.

6 yorum:

  1. Ben Çiğdem'in önerisi 28-29-30 Ağustos tarihleri içinde katılıma hazırım.

    YanıtlaSil
  2. SAĞOLLLLL,,,,, MEMOS,,,,

    ÇOK SEVİNDİM..... DOMATESLER, BİBERLER, SİZLERİ BEKLİYOR...TABİKİİİİ BEN DE...

    HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Çiğdem çağrın için teşekkürler. Benim için bayram sonuna kadar imkansız görünüyor. Bu haftadan itibaren de 15 gün izne ayrılıyorum. Daha sonraki toplantılarda görüşmek üzere hepinize kucak dolusu sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Çiğdem, yıllık iznimi nihayet yaz döneminde kullandığım için, o tarihlerde izin alabilir miyim, inanın şu anda bilemiyorum. Bizde tatillerde, bayramlarda nöbet uygulaması var. Şimdi izin verdiler ya o zaman acısını çıkartırlar artık.
    Ama domatesin, biberlerin de kokusu buraya kadar geliyooorr :((

    Sevgilerimleeee....

    YanıtlaSil
  5. Çiğdemciğim görülen o ki boşuna uğraşıyoruz. Nazif, Metin, Sermin, Kadriye gelemiyorlar. Diğer arkadaşlarda yaz uykusundalar. Zor tabi bu sıcaklarda bilgisayarı aç, bloğa gir, yazı yaz. Ben yakın bir arazim olduğunda haber verip uğrar, domates ve biberlerin tadına bakarım. Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
  6. Mehmetciğim hemen karamsar olma İzmir'den kızlar gelebilirse bende katılırım.

    YanıtlaSil