23 Haziran 2010 Çarşamba

herkeze selamlar,
Uzun zamandır bloğumuza girememiştim (yeğenime söz kestik çok yakın bir arkadaşımın kızınbın nişanı için edremit-Akçay'a gittik falan) şimdi tüm kaçırdıklarımı okumaya çalıştım. İlk önce sevgili gönül aramıza hoş geldin. Sevgili Metin sende tatilinden hoş geldin. Sevgili Cumhur sanada sağlıklı mutlu uzun bir ömür diliyorum. Ciğdem'ciğim sigara bırakma işi nasıl gidiyor? Umarım artık bu illetten kurtulmuşsundur. Sevgili Mehmet Ciğdem'in dediği gibi senin fotomontajlarından korkulur gerçekten süper olmuş. Çocuklar Maşukiye işine gelince sizler bir tarih saptayın gelebilen gelsin ozaman çünkü pek kimseden ses çıkmadı yaz ve okulların açılmasından dolayı ayrıca ramazan, bayram, düğün nişan ayları falan biraz zor olacak herhalde öyle gibi geldi bana yinedde oldurmaya çalışalım ama seneye İzmir-Çeşme toplantımız için ufak tefek mazeretler yok ona göre. Başka unuttuğum bir konu kaldımı bilemiyorum. Yaz dolayısıyla sizlerle sık sohbet edemeyeceğim için şimdiden beni hoş görün hepinize güzel bir yaz diliyorum sevgilerimle.....

4 yorum:

  1. Sevgili Sermin,
    seni tabii ki hoş görürüz.Seninde yaz aylarını sağlıklı ve huzur içinde geçirmeni temenni ederim.....
    Maşukiye toplantısı için söylediğin şeyler doğru.Tabii gidenler olursa onların anılarını zevkle okuruz.Ama Çeşme toplantısı için tüm enerjimizi toplamak daha iyi görünüyor.....

    Sevgiler..............

    YanıtlaSil
  2. İyi tatiller, güzel yaz anıları seninle olsun Sermin.

    YanıtlaSil
  3. MAŞUKİYE TOPLANTISI İÇİN, HİÇ KAFA YORUP, ÇABA SARFETMEDEN, HERKES, HAVLU MU ATTI ŞİMDİ ,,,,

    YanıtlaSil
  4. hoşbuldum serminciğim,
    sağlıklı ve huzurlu zamanlar geçirmen dileklerimle...
    sevgilerrr.

    YanıtlaSil