23 Haziran 2010 Çarşamba

HERKESE MERHABAAAA

Tatilden döndüm ve hepinizi çok özlediiiiimmm.
Umarım herkes iyidir. Sabahtan bu yana birikmiş mesajları okumaya çalıştım.
Şimdi, hangi birisine laf yetiştireyim acaba diye düşünüyorum. Sırayla yetişmeye çalışırım artık.
Ne güzel GÖNÜL' de katılmış aramıza bu arada.
HOŞGELDİN GÖNÜÜL.............

Tatilim iyi geçti. Bir tatil köyüne gittik, Bodrum Torba'da.
( Cumhur'cuğum, iki aile gittiğimiz için ve senin Bodrum'da olup olmadığını bilmediğim için seni rahatsız etmek istemedim. )

Herkese sevgilerimleee...................

10 yorum:

  1. hoşgeldiiiiinnizzzzz. Metinciğim.
    nasıl geçti tatilin? umarım dinlenmiş ve eğlenmişsizidir.

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin be ya!
    Çok sevindim güzel bir tatil geçirmene.Haberlerini ve fotolarını daha sonra yayınlarsın umarım.

    Sevgilerimle.......

    YanıtlaSil
  3. Metinciğim hoşgeldin. Ne güzel tatil yapmış gelmişsin. Ben son 3 yıldır izne çıkmadım, denizi de unuttum, dinlenmeyi de :)

    YanıtlaSil
  4. mehmet, çok üzüldüm ,3 yıldır izne çıkmamana.
    neden , nasıl, niçin???
    sen mi istemedin?
    işlerin mi yoğundu?

    YanıtlaSil
  5. merhabalar metincim,
    ben hoşbuldum,sen de hoşgeldin.umarım tatilin gönlünce geçmiştir.görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Hay Allah senden razı olsun Çiğdem, halime üzülen biri çıktı sonunda :)

    YanıtlaSil
  7. Herkese tekrar MERHABAAAA,
    Geçen akşam bir "MERHABA" dedim, sonra bilgisayarım çöktü. Her tarafını virüs sarmış ve ne kadar bilgi ve resimlerim varsa hepsi gitti. Kurtaramadılar. Tatil dönüşü olur mu bu yaa? :((((
    Ancak bugün yaptırabildim. Ama içi bomboş bir bilgisayar. Kahroldum. Neyseeee.....
    Mehmet'ciğim, ben de zuzun zamandır tatil filan yapamıyordum. Hep kışın ve bölük pörçük kullandırıyorlardı. bu yıl biraz kavga dövüş yazın başında da olsa kullanabiliyorum. Darısı başına. Yazın tatil baya güzelmiş yaa... :))
    Gerçi kız lisesindeki fotolarında, izine ihtiyacın yokmuş gibi görünüyordun :))

    Gönül'cüğüm seni de aramızda görmek çook güzel.

    Sevgilerimle...............

    YanıtlaSil
  8. ben yolladım o virüsü itiraf ediyorum :D bu arada HOŞGELDİN METİN BEKMEZ ... Bensiz tadını iyi çıkarmışsındır umarım. Bu arada şifremi unuttuğum için giremiyordum bana yazdıklarınıza cevap veremediğim için kusura bakamayın bir hobin var mı demişsiniz evet var ara sıra resim yaparım gerçi babam yaptıklarımı beğenmesede :D genede yapamaya devam ederim BABACIĞIM SENİ ÇOK SEVİYORUMM MUAHHH

    YanıtlaSil
  9. Meldacığım,
    Resim çalışmalarını bizimle paylaşmanı istesek bizede virüs göndermezsin umarım:)))))))D....
    Bloga yazmana çok sevindim............
    sevgiler.............

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Melda,
    senden ses gelmesi, çok mutlu etti beni.
    resim yapmana da ayrıca çok sevindim, sen bu konuda babanın söylediklerine aldırma, laf aramızda, kendisi resim yapamıyor diye seni kıskanıyordur.
    resimlerini görmek isterim.
    Ara sıra, takıl, bloğumuza...

    SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil