27 Ocak 2011 Perşembe

Herkeze selam sevgili arkadaşlarım. sizleri kıskandırmak gibi olmasın ama çok güzel bir tatil geçirdik sevgili Çiğdem ve Ali bizi çok güzel ağırladılar gezdirdiler ve çok mutlu ettiler onlara çok çokkkkk teşekkürler. Yağmurla gittik yağmurla geldik ama bize günlük güneşlik sicacık bir bahar havası yaşattılar. Oralarda hep sizleri andık sizinle paylaşmak için Çiğdem çok resim çekti beğenirsiniz umarım. Bu arada beni şarkı söylerken ne kadar çekme dediysemde videoya aldı artık idare edin (sesimi yani) . Keşke insanın sevdikleri hep yakınında olsa sevdiklerimin uzakta olmasından nefret ediyorum. Ama yinede var oldukları ve sağlıklı olduklarını bilmek çok güzel .
Bu arada Gülçin'ciğim geç oldu ama kabul et lütfen sevdiklerinle birlikte çok güzel uzun ömürler dilerim. Müjgan'la sana Nazif ve ailesine iyi yolculuklar diliyorum çok eğlenin.

3 yorum:

  1. Valla ne yalan söyliyeyim, çok kıskandım çooook :)))))

    Ve çok sevindim Sermin'ciğim. Nihayet biraz uzaklara gidebildin. Gitmeye alıştır kendini. Çünkü Murat'la beraber sizleri buralarda da görmek isteriz.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Aman Metin'ciğim dur bu gezi bana epey bir süre gider ama inşallah oralarada geliriz valla oralarada gidersem artık kızlar bana laf edemez:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırdır Sermin'ciğim. Kendine yol ve gezi diyeti mi uyguluyorsun ki "bu gezi epey bir süre gider" diyorsun? :))
    Ama bu da başlangıç oldu diyelim. Ne zaman olursa olsun, bütün arkadaşlarımızı burada da göreceğiz umarım.

    Sende kendince bir "seyahat açılımı" yaptın artık. :)))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil