27 Ocak 2011 Perşembe

KARTEPE'YE ÇIKTIK....ÇOK SİS VARDI.

11 yorum:

  1. Çiğdem, dağa çıkarken korkuyu azaltmak için mi müzik yayını yapıyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Bilmem ki, herhalde öyledir Mehmetciğim.

    YanıtlaSil
  3. Hayatımda hiç teleferiğe binmedim.Belki kısmet Kartepe'de olur.

    YanıtlaSil
  4. Böyle resimleri ve videoları görünce insanın canı çekiyor....

    YanıtlaSil
  5. Tekrar tekrar seyrediyorum,çok güzel.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok güzeldi ama tam tepede bir ara zannettim parmaklarım donacak hele dönüşte bir sis bastıki görüş mesafesi 10 m. ya var ya yok ama aslan şöförümüz Çiğdem bizi sağ salim indirdi. sağolsun.

    YanıtlaSil
  7. DÖNÜŞTEKİ YOĞUN SİS BENİ DE ÇOK KORKUTTU AMA , SERMİN'İ DAHA FAZLA KORKUTMAMAK İÇİN, BELLİ ETMEDİM. BİR DE BUZLANMA OLAN YERLERİ GEÇERKEN TER İÇİNDE KALDIM. NEYSE SAĞ SALİM İNDİK.

    YanıtlaSil
  8. İNŞALLAH NAZİFCİĞİM.
    BU ARADA SORAYIM, BALÇOVADAKİ TELEFERİĞE DE BİNMEDİN Mİ?

    YanıtlaSil
  9. Hayır Balçova'da da binmedim.Zannederim hafif de olsa bir yükseklik korkusu var.Ama başede-
    bildiğim için sorun yok.Sırf o korkuyu yenebilmek adına lunaparklarda dönen zircirler vardır bilirsin.Onlara binmiştim gençken.İçim ürpermişti ama korkumun derecesinide öğrenmiştim.Onu öğrendikten sonra uçakla seyahat edip tamamen yenmeye çalıştım...Ama Kartepeye gelirsek mutlaka denemek isterim teleferiği....

    YanıtlaSil
  10. Yine kamerewomenlığını konuşturmuşsun Çiğdem'ciğim. Görüntüler çok güzeldi. Tekrar tekrar izliyorum videoyu, büyük bir keyif alarak.

    Nazif'ciğim, İzmir'e gelirsem, ben de seni Balçova'daki teleferiğe davet ediyorum. ( Karlı olmasa da idare edeceksin artık ) Orada Kartepe için antreman yaparız :))

    YanıtlaSil
  11. Tamam Metinciğim,
    neden olmasın....

    YanıtlaSil