27 Ocak 2011 Perşembe

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM...SALLANGAÇLI KOLTUKLARIN SAHİPLERİ GELDİ.





SEVGİLİ SERMİN VE SANEM'le, çok güzel 3 gün yaşadık, daima sizleri de anarak.
yaptıklarımızı hem fotoğraf hem de videoya aldık. sizleri sıkmayacak ise sırasıyla bloğa koyacağım.
EVİMİZE NEŞE GETİRDİLER, HELE SANEM, DÜNYA TATLISI BİR GENÇ. SERMİNCİĞİM ÇOK GÜZEL YETİŞTİRMİŞ, TEBRİK EDİYORUM.
dün öğleden sonra uğurladım onları, şimdi içim bir tuhaf hüzünle kaplı. şimdiden özledim.
HEPİNİZE SEVGİLERİMLE...


6 yorum:

  1. Öfff yaaa!
    ben de oturmak istiyorum o koltuklara.....:((((

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Çiğdem,
    Sevgili Sermin ve Sanem'in seni ziyaretine çok sevindim..Resimlere bakınca kendim gelmiş gibi bir heyecan ve mutluluk duydum...Kısmet bir gün mutlaka oralara gelip hem Ali beyle tanışırız
    hem de güzel anılarımız olur...
    Resimlerdeki manzara bile çok cezbedici.....
    İnşallah biz gelene kadar sallangaçlı koltukları
    kaldırmazlar.....

    YanıtlaSil
  3. HARİKA GÖRÜNÜYORSUNUZ ARKADAŞLAR,
    O sallangaçlı koltuklara ilk oturmak size nasip oldu. Umarım bizlere de nasip olur :))

    Sevgili Sanem, ne iyi yaptın da annene oralarda eşlik ettin. Resimleriniz gerçekten çok hoş, devamını ve şarkıların videolarını bekliyoruuuz.

    Herkese sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. GELEMEYEN SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,
    SALLANGAÇLI KOLTUKLAR ÇÜRÜMEDEN GELEBİLİR DE OTURURSUNUZ, İNŞAAAALLLLLLLAHHH.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  5. ilkbaharda inşallah bu koltuklara oturacağım. Ne koltuklarmış ama.:)

    YanıtlaSil
  6. O koltukları sakın çürütmeeeeee :))))))

    Artık mit oldu onlar........

    YanıtlaSil